Ezerötszáz fontért (518 ezer forint) kelt el egy jótékonysági árverésen egy üveg Heinz Tomato Ketchup, amelynek címkéjét Ed Sheeran brit dalszerző, énekes tervezte saját tetoválása alapján.
Sheeran, aki a fűszeres paradicsomszósz lelkes fogyasztója, a Kraft Heinz cég megalakulásának 150. évfordulójára tervezte a speciális kiadást, amelyből csupán 150 darab készült. Az első három üveget csütörtökön árverezték el Londonban, az egyik 1050, a második 1100, a harmadik 1500 fontért kelt el – közölte Nigel Dickie, a Kraft Heinz élelmiszeripari vállalat ügyfélkapcsolati igazgatója. “Az a különleges bennük, hogy tetoválások vannak a címkén” – tette hozzá.
Dickie szerint az emberek többsége valószínűleg nem fogja kinyitni a különleges üvegeket, pedig azokban “tökéletesen jóízű ketchup” van. 104 üveg egy globális sorsolás nyereményeként kel el, a többit Sheeran és a Heinz legnagyobb rajongói, valamint múzeumok kapják meg.
A befolyt bevétel egy részét Sheeran döntése alapján a Kelet-Angliai Gyermek Hospice kapja, a többit a Heinz által támogatott gyermekélelmezési alapítványnak juttatják el. A 28 éves brit szupersztár a a szósz nagy rajongója, olyannyira, hogy egyik karjára rátetoválta a Heinz címkéjét is.
(Fotó: hirado.hu/flickr.com/Kamil_Took)