A 36 éves celeb, modell, énekes, örökös az utóbbi időben kevesebbet szerepelt a médiában, a legfrissebb cikkek pedig már a megkomolyodásáról szóltak. A SodaStream-mel közös áprilisi kampány természetesen egy tréfa, Paris Hilton nem állt termékfejlesztőnek, mint ahogy azt a márka reklámja elsőre sugallja. A bevezető teaser után hamar jött a leleplező videó is, Hilton nem fejlesztett ki tudóscsapatával mini NANO vizet a kevesebb műanyag hulladék elkerülése érdekében. A kampány valódi mondanivalója azonban elérte célját, milliókhoz jutott el az üzenet: van alternatíva a palackos vizek helyett. Paris Hilton az együttműködés kapcsán elmondta: „Imádtam dolgozni ezen a projekten, nagyon fontos üzenetet közvetít és mindenki számára megadja a választás lehetőségét egy fenntarthatóbb, egészségesebb életre”. A márka további közös akciókban is gondolkozik Paris Hiltonnal.
Naponta több mint egymilliárd italos palackot használ az emberiség, melyeknek nagy része a szelektív hulladékgyűjtés terjedése és az újrahasznosítás ellenére még mindig a hulladéklerakókban, parkokban, óceánokban végzi. A SodaStream a kezdetek óta elkötelezett az iránt, hogy csökkentse a világ PET palack termelését - mindezt úgy, hogy a szénsavas italok kedvelőinek ne kelljen lemondaniuk az üdítőkről, csupán otthon, költséghatékonyan, helytakarékosan, környezetkímélő módon állítsák elő a szénsavas vizet vagy víz alapú üdítőitalokat csapvíz segítségével. A mákra küldetése, hogy világszerte megváltoztassa a fogyasztók gondolkodásmódját, és elérje, hogy a megfelelő folyadékbevitel döntő részét ne a magas kalóriatartalmú, cukros, feldolgozott italok, hanem a víz – azon belül is a csapvíz – jelentse.
A SodaStream készülékekkel a hulladék mennyisége is drasztikus mértékben csökkenhet, így az újrahasznosításnál is környezetbarátabb megoldás lehet. A SodaStream gépek használói például 2009 óta kb. 2,2 milliárd PET palackkal csökkentették a világ hulladék termelését, így is óvva a környezetet a gyártással és szállítmányozással járó természeti hatásoktól. „Bízunk benne, hogy az eldobható műanyag palackok ekkora mértékű használatáról rövidesen már csak múlt időben beszélhetünk” – hangsúlyozza Rutai Gergely, a SodaStream magyarországi képviselője.
(Forrás:celebrajongo.hu / Fotó: twitter)